BUURVROUW MIEN, HEB JE M’N FLYER AL GEZIEN?!
Als startende ondernemer ben ik vooral bezig met zichtbaarheid en promotie. Hoe breng ik mijn bedrijf onder de aandacht? Waar moet ik beginnen? Nou, ik begin maar gewoon op mijn eigen bescheiden manier. Met een informatieve flyer.
BIJ MIJN IDEALE DOELGROEP: BIJ BUURVROUW MIEN
Waarom? Omdat ik het belangrijk vind dat zij, als zij plannen maakt voor de verkoop van haar woning, eerst aan een vastgoedstylist denkt. Zij kan namelijk heel veel zelf doen om haar woning optimaal te presenteren. Met, in meer of mindere mate, de coaching van de vastgoedstylist, bereikt zij dat haar woning er tiptop uitziet voor de verkoop.
ZIJ INVESTEERT DIE TIJD EN ZIN DIE ZIJ ZELF KAN OPBRENGEN, DE REST DOET DE VERKOOPSTYLIST
De investering is hierdoor ook bescheiden en kan zij zo weer terugverdienen. De makelaar schat de waarde van haar woning in op het optimale plaatje waar zij net zo hard aan heeft gewerkt. Daar zit al direct de winst in. Stel dat haar eerste stap na het maken van haar plannen voor de verkoop van haar huis meteen naar de makelaar is, dan kan het zo zijn dat zij genoegen neemt met het veelgehoorde ‘die woning verkoopt toch wel’. Ja, dat is natuurlijk ook zo, maar ik gun haar dat extraatje waarmee zij zich met haar woning onderscheidt van de andere woningen in haar straat.
EN IK GUN HAAR DE HOGERE OPBRENGST
Een hogere opbrengst waarmee zij in haar nieuwe woning meteen die gedroomde keuken kan laten installeren, of die lekker luxe badkamer, een veranda in haar tuin of… vul maar in. Doordat de makelaar met zijn expertise ook de hogere waarde zal toekennen, slaapt Mien al meteen een heel stuk rustiger. Haar woning had er niet beter uit kunnen zien, de makelaar ziet de meerwaarde ook en de verkoop is eigenlijk al bij voorbaat een succes. Heerlijk vooruitzicht toch? Dus Mien, ik kom eraan, zodat je m’n flyer kunt zien!